Valio pälvis möödunud aastal ostjate tunnustuse oma tootega Alma täispiim. Olles hinnanud toodete müüki kaubandusvõrgus ja ostjate arvamust, tunnistas rahvusvaheline turu-uuringute firma Nielsen 3,8-4,2-protsendilise rasvasisaldusega pastöriseeritud Alma täispiima kõige edukamaks 2017. aasta uudistooteks Eesti turul.
See on juba kümnes kord, mil turu-uuringute ettevõte Nielsen Eesti turul kõige edukamaid uusi tooteid valib ja välja kuulutab.
„Tundub, et Eestis puutusime möödunud aastal kokku fenomeniga, kus Valio pöördus tagasi juurte juurde ja tõi turule rasvase täispiima, samas kui kogu maailmas on juba pikka aega valitsenud lahjade piimatoodete trend. Samal ajal, kui toitumisspetsialistide arvamused piimatoodete rasvasuse ja tervislikkuse osas lahku lähevad, laiendas Valio sortimenti veel ühe alternatiivse tootega ja andis tarbijatele võimaluse valida,“ räägib Nielseni Balti riikide juht Ilona Lepp.