Valio annab legendaarsele Atleet juustusarjale uue näo

10.09.2015

Septembrikuus jõuavad poelettidele Valio Eesti Atleet juustukaubamärgi värskema ilme saanud logo ja pakendidisainiga tooted.

„Atleet juust on üks armastatumaid juustukaubamärke Eestis, mille retsept on püsinud muutumatuna selle loomisest alates. Ligemale 30 aastat vana retsepti autor on Võru juustutööstuse tehnoloog Valve Kelp, kellele omistati 1984. aastal Moskva rahvamajandussaavutuste näitusel Atleedi juustu ja tehnoloogia väljatöötamise eest pronksmedal,“ tutvustas legendaarse juustu ajalugu Valio Eesti turundusdirektor Krista Kalbin.

„Kuna iga väärikas kaubamärk peab oma sära säilitamiseks arenema, otsustasime ka meie Atleet juustusarja sel aastal uuendada – laiendame sarjas pakutavate toodete valikut ning anname neile ka uue näo,“ selgitas Valio Eesti turundusdirektor Krista Kalbin.

Uue pakendikujunduse saab kogu Atleedi juustuvalik, kuhu kuuluvad viilujuustud, tükijuustud ning sellest kevadest alates ka maitsestatud juustusnäkid. Kalbini sõnul muutuvad Atleedi pakendid ühtsemaks ja värviküllasemaks. Senisest suurem logo pakendi keskmes aitab toodetel poeriiulil selgemalt silma paista. Uutele pakenditele on lisatud ka inspireerivad toidupildid, mis annavad juustu kasutamiseks häid ja tervislikke ideid.

Kalbini sõnul on Atleet Eestis nii tuttav ja tuntud juust, et seda peetakse teinekord lausa juustutüübiks, mitte kaubamärgiks. „Meil on hea meel, et Atleedil on eestimaalaste toidulaual  juba aastakümneid kindel koht. Aastas müüme Atleedi juustu Eesti turul ligi 900 000 kilogrammi, mis on silmapaistev tulemus. Selle põhjuseks võib pidada juustu klassikalist maitset ning aastate jooksul muutumatuna püsinud kõrget kvaliteeti,“ sõnas Kalbin.